sâmbătă, 6 martie 2010

Cool-tura Bradutzului

De cate ori nu am fost minunati de numarul urias de braduti de la oglinzile retrovizoare ale celorlalti participanti la trafic. Bradutul in sinea lui a fost adoptat de mai toate natiile de soferi, indiferent de categoria sociala sau cea intelectuala, ca fiind simbolul curateniei si puritatii interioare a masinii fiecaruia dintre ei. Bradutii se impart in diverse categorii, de la marime pana la culoare care la randul ei evidentiaza mirosul pe care acesta il imprastie in masina, asta doar pentru a sti la ce sa te astepti in cazul in care nu preferi mirosul de coconut, sa nu te urci in masina cu bradut maro, sau daca nu il preferi pe cel de lamaie, nu te urca unde vezi galben, si tot asa...
Insa la case mai mari am inteles ca se poarta filtre odorizante, inserarea unor esente pe filtrul de polen etc. Dar se pare ca categoria parvenitilor de pe la noi nu stau sa bage bani in asa ceva, mai ales cand e vorba de un Rolls-Royce, placat cu aur. Imaginile le-am vazut intamplator la TV si mi-au atras atentia instant. Cum asa ceva...?
Un lucru e cert: Nu e miros de "PINE" ca la toti fraierii, e "Royal Pine", iar la fel ca la husele pentru banchete, scria probabil la instructiuni "Special Custom Made For Rolls-Royce Phantom"
Vezi ma...si astia sunt pe categorii sociale. Bradutzu Rulzzz!

P.S.: Astept cu nerabdare suport pentru telefon si triplu adaptor pentru soclul brichetei unde sa-si bage umflata "aifonanele" la incarcat. Oare bordul o fi lustruit cu silicon la spray?

"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu