duminică, 28 februarie 2010

Iti mai amintesti?

Ma uit la TV si imi dau seama in ce hal a ajuns tarisoara asta cu "vedete" care mai de care mai tatoase, siliconate si baieti cu freza gen creasta de topor, toti cu gandul la babardeala. Ma uit pe geamul din sufragerie cu vedere in "curtea gradinitei" si nu vad tipenie de copil sau sa aud vreun sut pe poarta din curtea scolii. Scriu pentru generatia noastra:


-Nascuti in anii '80, vedem acum, in anul 2010 cum casele parintilor nostri sunt de 50 de ori mai scumpe decat atunci cand l-au cumparat ei si realizez ca eu voi plati pentru casa mea cred ca vreo..50 de ani;

-Suntem ultima generatie care a jucat pititea cu mingea, telefonul fara fir, hotii si vardistii, ratele si vanatorii, tara-tara vrem ostasi, sau care faceam derdelus in spatele blocurilor, oameni de zapada sau cazemate ca sa ne batem cu bulgari;

-Ultimii care am folosit telefoane cu fise de 20 de lei, cu Stefan cel Mare, dar primii care am avut "consola" Terminator (1,2,3), primii si ultimii care am vazut desene animate color nedublate in romana;

-Ultimii care ne bateam sa completam in oracolul celei mai bune colege din cls a 8-a :));

-Noi am dat Capacitate, nu Teste Nationale, Bacalaureat, nu Examen de Aptitudini;

-La gradinita invatam poezii in romana nu in engleza si cantam colegilor "La multi ani!", nu "Happy Birthday!". La scoala ne serveam colegii cu bomboane, nu ii scoteam la terase. Asteptam "recreatia", nu "pauza de o tigare";

-Beam sucul ala oridnar de la dozator de la "scarite". Cumparam gume cu surprize si faceam colectii, schimburi de dubluri, lipeam in cataloage stickere cu fotbalisti (albumul Campofrio);

-Aveam emisiuni pentru copii: Abracadabra, Tip-Top Minitop, Feriti-va de magarus;

-Dimineata luam la gradinita batonul de ciocolata "Kiss" si napolitane "Kucuruku". Acum shaworma e la putere;


Eheee...si multe multe altele...

Si acum, niste generice de emisiuni consacrate, care durau minute :)) :





Un comentariu: