marți, 18 mai 2010

Wanna peace? Go to Greece !

Aud des la TV spunându-se, de către nişte trepanaţi, că suntem "norocoşi" pentru că nu ne aflăm în situaţia Greciei. Ok. Bun. Ei nu ies în stradă ca ai noştri pentru reducerea salariilor cu vreun procent. Nuuu...ei ies pentru că nu îşi mai primesc al 13-lea şi al 14-lea salariu. Nici nu se pune problema de vreo reducere.  Din contră, la ei miza e cu totul alta, neintersectându-se deloc cu a noastră. Eu unul mi-aş dori să fim în situaţia lor şi nu vorbesc în necunoştinţă de cauză.

Vara trecută am fost acolo şi am văzut cum stă treaba. Au soşele, au sistemul de gestionare al traficului în oraşe bine pus la punct. Au servicii de calitate: de la restaurante şi până la cele hoteluri. Ce să mai...Au, au, au. Ei au...noi AUU! În filmuleţul de mai jos vă prezint doar o mică mică mică parte din cum arată nişte drumuri rudimentare la ei, de vis la noi. Ţin să precizez faptul că am stat "la Grecia" o săptămână, una singură.

Tunelul prin care trec la un moment dat nu era funcţional la dus şi din estimările mele, DACĂ s-ar fii făcut în România, ar fi durat cam...20 de ani, raportat la mizeria aia de la Băneasa. Şi a nu fi funcţional nu înseamnă că s-ar fi spart vreo ţeavă de apă sau să fii fost în renovare. Nu...tunelul ăla se construia...în stâncă. Şi ghici ce. La întoarcere am trecut prin el. Repet, într-o sap-tă-mâ-nă. Mai jos, şoseaua de centură a Salonicului, şosea căreia bine-înţeles că nu i-a putut sta în cale un deal. Câte benzi? R: Una, aţi zice. Greşit. R: Două. Neah... Greşit. Da câtee mă mâncaaa?, m-ati fii întrebat. Răspuns corect: TREI...în p**a mea! Plus bandă de accelerare în unele locuri ;).

Dar ce zic eu aici poveşti. O imagine face cât 1000 de cuvinte! Câte imagini vreţi să vă pun ? Romania, land of COIS!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu