vineri, 25 iunie 2010

Viaţa la răscruce

Sunt momente în viaţă când eşti pus în situaţia de a alege între bine şi rău, frumos şi urât, alb sau negru. Deciziile de moment s-au dovedit în nenumărate rânduri a nu fi cele mai inspirate din pricina faptului că pot afecta ori persoana ta ori alte persoane, în cel mai rău caz.

Încerc să adaptez la situaţia unui anume personaj (să-l numim Mihnea), citatul dintr-un roman foarte drag mie şi pe care-l recomand, "La răscruce de vânturi" scris de Emily Bronte:

” Unicul gând al vieţii mele este EA. Dacă totul ar pieri şi n-ar rămâne decât EA eu aş continua să exist; iar dacă totul ar rămâne şi EA ar fi nimicită, universul s-ar transforma într-o uriaşă lume străină mie şi mi s-ar părea că nu mai fac parte dintr-însa. Iubirea mea pentru EA e asemeni stâncilor eterne de sub pământ: nu prilej de încântare, ci necesitate. Eu sunt EA. EA e mereu, mereu în mintea mea, nu ca o plăcere, aşa cum nici eu nu sunt o plăcere pentru mine însumi, ci ca propria mea fiinţă.”

Despre Mihnea în postul următor.

Asculta mai multe audio Muzica

EA...

Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu